Danas se čini da se sve više žena bavi satovima – i to ne onima osjetljivim koje nam glavne marke satova pokušavaju ugurati u grlo. Manji satovi s četvrtastim brojčanicima, poput Cartier Panthère de Cartier i Tank, stječu popularnost nakon niza plasmana koji su ta ženski sat proslavili među slavnim osobama.
Svatko voli ideju moćnog sata koji se koristi kao oznaka za veliki događaj. Priznala sam svojoj mami nedavno da je moj odabir sata za diplomski bio inspiriran modnim urednikom kojemu se divim i koji je sebi kupio isti komad nakon gadnog razvoda – pa svatko se mora nagraditi za neki uspjeh, zar ne?
Tako su i žene shvatile da je ženski sat lijepa nagrada, iako su možda do sada nekako više cijenile nakit dok su satovi bili „nakit“ za muškarce.
Ali svijet se mijenja, pa tako i ženski sat postaje ikona stila. Vidjet ćete žene na TikToku ili Instagramu kako nose ove goleme Eye of the Tiger, Rolex Daytone od žutog zlata koje su same po sebi hrabra izjava, ali ih onda slažu s narukvicama. U tom trenutku to je više od pukog snimka zapešća, to je ženski sat koji ima svoju poruku.
Umjesto toga, ovo predstavlja kulturu bez opravdanja u kojoj žene konačno mogu mijenjati svoje kupnje kao što to čine muškarci i ne stide se toga.
Iako sam na početku odraslog doba, doći će vrijeme kada ćemo moje prijateljice i ja logično napredovati do sljedećih koraka u našim životima – karijere ili nečeg drugog – gdje će se većina nas imati čime pohvaliti. Možda je to dugo očekivani angažman ili veliko unapređenje. A dobar ženski sat bi trebao obilježiti takve epohalne promjene u životu.
Prije ili kasnije imati ćemo neki poseban ženski sat za sebe, vanjski znak da Gen Z odrasta, stari i ulaže u komade koji će trajati cijeli život. Dok su satovi tradicionalno postojali izvan trenutnog brzog modnog ekosustava zbog rokova proizvodnje i ograničenih zaliha – modeli, utjecajne osobe i slavne osobe na neki način traže točno isti ženski sat u isto točno vrijeme.
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.